вторник, 1 декабря 2015 г.

Նամակ ձմռանը



Բարև ձմեռ, ինչպես ես:Ես քեզ  շուտվանից էի սպասում: Ես համոզված եմ,որ այս ամիս շատ  ձյուն կբերես:Ձմեռ ջան, դու պետք է շուտվանից գաիր, քաի որ գրեթե բոլոր երեխաները քո գալուն էին սպասում: Խնդրում եմ,որ դու գաս քեզ հետ Ձմեռ պապին էլ բեր:Հունվարից մենք կանցնենք 2016-թվականին, և ես համոզված եմ,որ դու այս տարի ինձ լավ գնահատակններ կբերես:Սա իմ առաջին նոր տարին է լինելու Միջին դպրոցում, և ես համոզված եմ,որ այս նոր տարին ամենից լավը կլինի:Հին տոմարով նոր տարին սկսվում է հունվարի 13-ից: Ես սիրում եմ նոր տարին նաև նրա համար, քանի որ սկսվում է նոր և ուրախ տարին:Ես երբեմն նոր տարուն գնում եմ  Ազատության հրապարակ գեղեցիկ տոնծառով հիանալու:Ես և իմ ընկերուհիներից մի քանիսն զարդարելու ենք մեր մեծ ու գեղեցիկ դպրոցը:Նոր տարվան մեր դպրոցը պետք է շողշողա: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий