четверг, 15 сентября 2016 г.

Իմ քաղաքը


Ես իմ քաղաքը շատ եմ սիրում;Մեր քաղաքը ունի շատ հետաքրքիր պատմություն:Մեր քաղաքը շատերն են գրավել, սակայն մեր քաղաքը կարողացել է ազատվել բոլոր կապանքներից և դարձել է ազատ անկախ հայաստան:Շուտով կտոնենք  ազատ անկախ Հայստանի 25 ամյակը: Ես հայսատանում շատ եմ սիրում Գառնին-Գեղարդը :Ես շատ եմ եղել Գառնի-Գեղարդում:Այնտեղ շատ գեղեցիկ է, Գառնիում կա մեր գեղեցիկ Գռնու տաճարը,որը կառուցվել է մ.թ.ա. 2166թ. առաջին դարում:Գառնու տաճարը հռոմեական զորքերը ավերել էին,սակայն այն վերականգնել է Տրդատ Ա-ն:Պակաս գեղեցիկ չէ Գեղարդը,որտեղ գտնվում է Գեղարդի միջնադարյա վանքը:Այն կոչվել է Այրիվանք,քարային կառույցների պատճառով:Իսկ 13-րդ դարից այն կոչվել է Սուրբ Գեղարդ(որտեղ  խոցվել էր խաչված Հիսուսը):Իմ քաղաքը շատ այլ գեղեցիկ վայրեր ունի սակայն ես ամենից շատը սիրում եմ  Գառնի-Գեղարդը: Երբ  արտերկրց հյուրեր ենք ունենում,ես անմիջապես առջարկում եմ առաջինը այցելել Գառնի-Գեղարդ:






Комментариев нет:

Отправить комментарий