четверг, 3 ноября 2016 г.

Սիրի՛ր գիրքը

Գիրքը մարդու ամենալավ ընկերն է:Մարդիկ գիրք կարդալով ավելացնում են իրենց բառապաշարը:Գիրքը սիրողները տեղեկացած են ամեն ինչից:Եթե սիրում ես գիրք կարդալ ապա դու խելացի մարդ ես:Ես սիրում եմ գիրք կարդալ,բայց ես  ինձ չեմ համարում խելացի,քանի որ սովորելու շատ բան ունեմ, մարդը կարող է իր ամբողջ կյանում սովորել:Կան գրքեր որոնք կարդում ես ու չես հագենում ուզում ես նորից կարդարլ:Իմ սիրելի գիրքեր  Հարրի Փոթերն է և փոքրիկ Իշխանը:Ես Փոքրիկ իշխանը մի քնաի անգամ կարդացել եմ,բայց չեմ հագենում այն շատ հետաքրքիր է:Ես նաև Հարրի Փոթեր գիրքն եմ շատ սիրում:Իզուր չէ,որ աշխարհում տոնում են գրքի տոնը:Գիրքը շատ առժեքավոր է:Այն կարդալով մարդը հարստանում է իր գիտելիքներով:Գիրքը կարդալով ընկնում ես հեքիաթային աշխար,ընկնում ես մանկության գիրկը:Հիշում ես նաև շատ լավ և հաճելի դրվագներ քո կյանքից: Մենք պետք է հպարտանքանք մեր գրքերով:Ես տանը ունեմ փոքրի գրադարան:Օգտվում եմ նաև մեր դպրոցի գրադարանից այնտեղ շատ հետաքրքիր գրքեր կան:




Комментариев нет:

Отправить комментарий