понедельник, 5 октября 2015 г.

                                      <<Մոլորակորտեղ սպասարկում են միայն ռոբոտները>>


Ես երեկ  հեռուստատեսությամբ  ռոբոտների մասին մի հետաքրքիր  հաղորդում եմ դիտել:Այնքան էի տպավորվել,որ երազումս տեսա նրանց:Այդ ռոբոտները քաղաքով մեկ շրջում  էին ու մարդկանց  սիրալիր բարևում:Հետո մի ռոբոտ աղջիկ ինձ մոտեցավ  ու խոսեց իմ ձայնով:Ես  զարմացած նրան նայեցի ու հարցրեցի, թե ինչպես ես է իմ ձայնով խոսում:Ռոբոտը  պաատմեց ,որ իրենց մոլորակից հետևում է ինձ ,ես ավելի զարմացա ու վախեցա:Նա ասաց որ իրենց մոլորակի  ռոբոտները ուզում են  օգնել մեզ: Ես  սկսեցի շատ հարցեր տալ,իսկ նա արագ - արագ պատասխանեց իմ բոլոր հարցերին: Ռոբոտը ասաց նաև,որ   կարող է իմ փոխարեն  դասերս կատարել ամեն տեսակի սպասարկում անել: Ես ծիծաղեցի, մի պահ  և պատկերացրեցի  ռոբոտին մեքենա վարելուց,խանութում,սրճաանում մարդկանց սպասարկելուց:Շատ  զվարճալի կլիներ,եթե ռոբոտները մեր փոխարեն  դպռոց գնային

Комментариев нет:

Отправить комментарий