понедельник, 5 октября 2015 г.



                                    Իմ կարդացած գրքերը ամառվա ընթացքում 


Ամռանը իմ կարդացած ամենահետաքրքիր գիրքը եղել է Ավետիք Իսահակյանի  Արձակ ստեղծագործությունների գիրքը:Այս գրքում կար  արձակ բանաստեղծությունններ և պոեմներ,պատմվածքնր:Կարդացել եմ  <<երգի հրապույրը>>,<<Սգավոր արագիլը>> ,<<Չինական մեծ պարսպի երգ>>,<<Քուրդն ու ճնճղուկը >>, և այլ պատմվածքներ:Այս պատմվածքներում  նկարագրված է գեղեցիկի,չարի-բարու,լավ ու վատ օրերի,լավ մարդկանց, ու  լավ ու վատ արարքների մասին:Այս պատմվածքներում  դուր  է եկել   այն հերոսը,որ գտնում է  ճիշտ ուղին,լավ  գործը,ազատ ու ճիշտ  ապրելը:Ես կարդացել եմ մի քանի  գրքեր:Կարդացել եմ բժշկությանը  վերաբերվող գրքեր:Իսկ  այս գիրքը  ինձ հետաքրքրեց իր  տարբեր տարբեր վերնագրերով,տարբեր պատմություններով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий