вторник, 15 марта 2016 г.

Եղիշե Չարենց



<<Իմ ամենասիրելի բանաստեղծությունը>>
Իմ ամենասիրելի բանաստեղծությունը Ե.Չարենցի  ծիածան ժողովածուի Լուսամփոփի պես աղջիկ բանաստեղծությունն է:Ես այս բանաստեղծությունը սիրում եմ,քանի որ այն  իմ համար շատ լավն է,շատ հետաքրքիր է: Ես սա կարդալուց կարծես իմ մեջ հանգստանամ,կտրվեմ առօրյա կյանքից, և այդ մի քանի րոպեները ինձ համար շատ հետաքրքիր է լինում:Ես սա կադալով կարծես երազում լինեմ,որտեղ կատարվում է իմ երազանքները,որտեղ ես կարծես Աստվածամայր լինեմ:Ես Եղիչե Չարենցի այս բանաստեղծությունը ոչ մի այլ բանաստեղծության հետ չեմ փոխի:Իմ կարծիքով այս բանաստեղծությունը պետք է կարդա ամեն ոք:Ինձ թվում է,որ ես այն մարդկանցից եմ,ովքեր այս բանաստեղծությունը շատ են սիրում:Ես էլ եմ այն մարդկանց թվին պատականում, ովքեր սիրում  ու մեծարում են Չարենցին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий