понедельник, 11 января 2016 г.

2015-ի ամփոփում

Ես այս տարի շատ չեմ ճանապարհորդել,սակայն ինձ ամենից շատը դուր եկավ Բջնին:Այնտեղ մենք ընկեր Իվետայի հետ շատ խաղեր խաղացինք:Նոր տարին ուրախ անցկացրեցինք թե տանը թե դպոցում:  Մայրենիից շատ հետաքրքիր գրքեր  եմ կարդացել:Օրինակ՝ Չոբանը, Չոբանն ու Աշուղը, Լույս տվող ձուն և Բան ունեմ ասելու ռադիոպիեսը: Իմ կարդացածներից ինձ ամենից շատը դուր եկավ <<Բան ունեմ ասելու>> ռադիոպիեսը: Մենք դասարանով Սեպտեմբերից մինջև հիմա ամեն հինգշաբթի կամ ուրբաթ  օրերին գնում ենք գրադարան, որպեսզի կարդանք շատ գրքեր:Ես շատ գրքեր եմ կարդացել սակայն,որոշ գրքերի վերնագրեր չեմ հիշում:Իմ մեջ կարդացած գրքերից տպավորվել է <<Ալիսը հրաշքների աշխարհում>>հեքիաթը:Ես նաև տանը դասերի հետ մեկտեղ կարդում  էի մի գիրք Ռաֆու մանկությունից:Ես այս գիրքը խորհուրդ եմ տալիս,բոլորին,քանի որ այս գիրքը մեզ ուսուցանում է գնահատել մեր ունեցածը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий